18 April 2010

Organzalilled

Harjutasin natuke kätt ning sain valmis veel ühe halli lilleõie. Eelmisi saab näha siin. Kuid sellel pildil siin on kanga värv see õige. Mu meelest sillerdab nii kenasti päikese paistel.
Südamikuks vaid üks armas väike nööp.
Lilleõis on väike, diameeter vaid 5,5 cm.

Kuid kui ka Sina tahad osata neid kauneid lilli teha, tule organzalillede meisterdamise õpituppa Teeme TeistMoodi salongi (Tulika 19, Tallinn). Lillede valmistamise õpitoa info ning registreerimine on üleval salongi kodulehel.
:)

Ning vaadake ka alljärgnevaid mosaiike, lillepross on vaid üks variantidest, mida organzalillega teha saab.



If you find your picture in this mosaic, it is because I find it beautiful and it is a great inspiration on how to use organza flowers.

6 comments:

Triinu said...

Nii kaunis õieke ja ilus nööp teeb ta veelgi kaunimaks!

Maarit said...

Aitäh Triinu! Minu meelest on ka see nööp justkui sinna loodud :)

Siret said...

väga mõnus õis jälle :)

Ja palju edu õpitoaga!

Keegi just hiljuti kirjutas mulle ja küsis, kuidas see õie tegemine täpselt käib - nüüdsest saadan kõik sinu juurde, kes sellist asja küsivad!

Maarit said...

Aitäh Siret!
Mulle endale meeldib selle õie juures just see, et ma sain ta täpselt nii pildidle nagu ta päriselt ka on. Sellist asja juhtub harva. :)

Ning tänud, õpitoa juures läheb edu tarvis!

eva said...

Väga kaunis õieke

Mimóza said...

thanks for featuring my MIMÓZA items, I'm glad you like them! :)

Related Posts with Thumbnails