04 April 2010

Meem: 7 head asja igas päevas

Sain Sircult meemi: 7 head asja igas päevas.
Tee 7 pilti asjadest, inimestest või muust, mis sind iga päev rõõmustavad.Kui 7 pilti ei saa, siis tee vähem või rohkem, nii nagu vaja. Riputa oma blogisse. Võid kirjutada juurde, millega on tegu.

Ma jätsin välja kõik need erilised, kallid ja olulised inimesed ning panin kirja vaid head asjad/tegevused (kindlasti, ei ole need nimetatud tähtsuse järjekorras).
TASS ROHELIST TEED hommikul
Ning päeva jooksul veel mõni kruusitäis, eelistatult rohelised puruteed. Marjateesid võin ka juua, kuid musta teed mitte.
No ja mida suurem kruusitäis teed seda parem. Nii kestab hommikust naudinguhetke rohkem. Kuid kuna ma olen totaalne unimüts, siis tööpäeva hommikutel ei saa väga pikalt teetassi juurde unistama jääda. See-eest saab seda teha nädalavahetuseti.
MIDAGI MAGUSAT
Igas päevas peab olema midagi magusat. Kas tükike šokolaadi (terve šokolaad on ju ka üks tükk), kohukest (lemmikuteks Karums ja Farmi küpsetatud kohukesed) või siis näiteks šokolaadi....
Oli aegu, kui ma olin suuteline tassi tee kõrvale ära sööma paki Kasekese komme. No aga see oli siis, kui Kasekese kommid veel head olid...
Aga varuda ma šokolaadi või komme pole suuteline, sest kui need olemas on, tuleb nad ka ära süüa. Lihtne.
*Pildile kahjuks enam šokolaad ei jäänud, vaid ainult pakend... ent see šokolaad ise oli imehea.

KÄSITÖÖ
Ilma käsitööta olla ei oska. Kui endal parasjagu ühtegi projekti käsil ei ole, siis päevane käsitöönorm saab täidetud lugedes toredaid käsitööblogisid ja kogudes ideid uute tegemiste tarbeks.
Teemade valik üha laieneb. Kui varem vaid õmblesin-kudusin-heegeldasin, siis nüüd on lisandunud ehete tegemine, viltimine ja muude esemete meisterdamine, kaunistamine jne.
NAUDING heast toidust
Ma naudin hea toidu söömist oluliselt rohkem, kui selle valmistamist. Aga selleks, et head toitu oleks võimalik nautida, on paratamatult vaja see ju eelnevalt valmis teha.
Lemmikuteks erinevad pastad ja koogid (mida rammusam, seda parem).
*Kui keegi teeks meemi 7 ebameeldivast asjast päevas, siis üks neist on nõudepesu.

KEHAHOOLDUS
Oh, see on lihtsalt puhas nauding. Nii kehale kui hingele.
Ma küll pean tunnistama, et ma olen väga laisk inimene ja päris igapäev ei viitsi kõigi nende erinevate kreemidega jännata. Suudan vaid ära teha kohustusliku näopuhastuse ning kätekreemita ka kuidagi ei saa.
Ent on perioode, kus ma suudan usinam olla ja enda nahka rohkem poputada. Ja ma kordan, see on lihtsalt puhas nauding!

MOBIILSIDE, INTERNET
Kallite ja oluliste inimestega ühenduses olemine. Kui ei olegi võimalik reaalselt kohtuda, siis telefonikõne, sms, msn või e-post on suhtlemisel suureks abiks. Nii ei tekigi väga tunnet nagu oleks mõni neist kuskil kaugel eemal, vaid on kõigest telefonikõne kaugusel :)

MINU AEG
Mulle on vaja oma aega. Et mõelda omi mõtteid, jalutada vahel, nautida vaikust. Ma vaatan väga minimaalselt telekat, raadiot mul ka ei ole. Ja nii ongi vaikus :)
Seda pole palju vaja, aga igasse päeva mõni hetk siiski.
*Pilt ei haaku küll päris selle teemaga, aga on armsalt kiiksuga (kui peaks küsimus tekkima, et mis ma teen, siis ma kuivatan vihmakeepi)


Ei leidnud seda meemi Sireti, Epu ja Kadri blogidest. Ehk viitsite ka kirjutada? ;)

3 comments:

sircu said...

Viimane neist seitsmest heast on ka minu jaoks väga oluline. Päev on hoopis teine, kui on olnud aega olla veidigi iseendaga. Mõnus lugeda, mis kellegi päeva paremaks teeb:)

Siret said...

Hehee - ka minu päev algab rohelise teega, sest esimene asi ju peab ikka olema soe jook onju. Aja jooksul olen ma seda isegi armastama hakanud, kuigi tegelikult sundisid mind seda jooma kurvad asjaolud seoses minu kaksteistsõrmiku haavandiga... Muidu ma jooks endiselt kohvi vist :P

Aga võibolla ma üks hetk meemitan ka siis - ei julge lubada. Elu on nii põrgulikult kiire viimasel ajal, et ei tea kas 7 asja kokku tulebki... ühes päevas :P Aitäh minu peale mõtlemast sellegipoolest!

Maarit said...

Siret - võta heaks. Ajalimiiti juures ei ole, et vastad siis kui jõuad :)

Kuid mis puutub kohvisse, siis mu meelest on kohvil üks hea asi - paki avamisel väljatulev lõhn. See on väga peen ja hõrk aroom. Aga see on minu jaoks ka kõik, sest kohvi maitse ei ole lõhnale ligilähedanegi. Seepärast joon mina teed.

Related Posts with Thumbnails