31 March 2010

Märkmeraamat

Ühel teisipäeva õhtul proovisin omal käel järgi, kuidas köidetakse märkmeraamatuid. Eelnevalt olin vaid neid ilusaid raamatukesi ja albumeid imetlenud ning mulle tundus, et see on üks suur ja raske täppistöö. Selgus, et tegelikult ei olegi. Kannatlikukst läheb selle tegemise käigus küll mõnevõrra tarvis ning liimiga tuleb ka sõbraks saada.
Minu esimene märmikuke sai natukene vildakas, ent see annab kogu asjale stiilipunkte vaid juurde :)

Jaapani stiilis köitmist oli võimalik õppida padjaklubis, ühel teisipeval. No tegelikult küll kahel teisipäeval, aga teisel korral ma seletasin juba ise (Kadri valvsa pilgu all), et kuidas tegema peab ja üks väga usin õpilane sai omale imelise märkmiku.

3 comments:

Eff said...

Märkmik on tõesti imeline.
Ja üks ema saab endale ka kohe varsti imelise kingituse:)

Siret said...

Tead mis mulle meeldib kõigerohkem selle ilusa märkmiku juures siin? See silt "aksessuaar" - pole kunagi niimoodi mõelnud, aga tõsi mis tõsi - märkmik ON üks oluline aksessuaar!!!

Maarit said...

Kusjuures ma vaatasin enda olemasolevaid silte ja mõtlesin, et mis sobiks. Ei tulnud nagu mõttesegi teha uus silt "raamat" sest see võib jääda ka viimaseks raamatuks. Seega tundus, et "aksessuaar" sobib ka hästi :)

Related Posts with Thumbnails