28 February 2010

Must hõlmik

Ei vaja ju mainimist, et Ravelry`s võib leida kõikvõmailikke kudumise/heegeldamise projekte või õpetusi. Mulle jäi suvel silma põnev hõlmik, mis pärit raamatust Glam Knits: 25 Designs For Luxe Yarns. Kuid sel ajal oli seda õpetuse järgi kudunud vaid üks inimene ning tema kommentaar polnud just väga positiivne. Nii ei tekkinud mul ka erilist soovi hakata ühe õpetuse pärast raamatut ostma.
Panin hõlmiku mõtte ootele, et ehk ühel päeval hakata midagi sellist kuduma. Mõte kasvas ja arenes ning lõpuks sai ka teostus valmis - siiski vaid minu peas. Kuna ma olen lootusetu külmavares, sai mulle selgeks, et ilma varrukateta asja pole mul mõtet teha. Kuid kindel soov oli saada midagi pitsilist.
Lõpptulemus pole tegelikult algse ideega just väga sarnane, ent nii need mõtted ja ideed kasvavad ja arenevad :)

Lõng - BBB Filati Soft Dream, must 3,5 tokki (Liann lõngad)
Vardad 3,5mm ja 2,5mm
Muster:
Pitsimuster - tornikiri (Haapsalu sall lk 175)
Kudusin hõlmiku ühes tükis, raglaanlõikega. Ei hakanud pael-kinnist tegema, vaid kudusin allaäärde ringselt sooniku (eelnevalt panin esitükid üksteise peale õigesse kohta paika). Seega on see lihtne ülepeakäiv hõlmik.

Surfing around in Ravelry, I saw a beautiful wrap. I definitely wanted to have something like that. But in summer, when I found that pattern, only one person had made it, and the feedback was not that good. So I did not want to by a book for just one pattern not knowing if the pattern works for me.
So the thought grew and developed and one day it was finished - in my head :) As I am feeling cold most of the time, I needed sleeves for my wrap. At the end my wrap does not look very much alike as the idea first was. But that`s the way thoughts are developing.
I knitted the "Tornikiri" from Haapsalu Sall (page 175) and it is a simple raglan with rib on the bottom.

7 comments:

Triinu said...

Suurepärane ja kaunis hõlmik! Tornikiri on minulgi silmapiiril, aga ilmselt niipea veel teostuseni ei jõua. Väga toredad fotod samuti :) Sini-must-valge - nii kaunis!!!

Maarit said...

Tänud Triinu! Tornikiri on mu meelest väga lihtne, ent ilus :) Jään ootama Sinu kudumit selle mustriga.
Kuid pilt sai jah kuidagi rahvustoonides, kuigi pluus päriselus hõbehalli värvi...

AlleRaa said...

Väga kena!

Heli said...

Oo, elegantne tume! Huvitav tuli ilma seotud kinniseta. Eks ole, kui kood haapsalu salli mustrit, siis peaaegu iseenesest tuleb idee kududa ühes tükis, et mustri ilu mitte lõhkuda õmblustega.

Maarit said...

Aitäh AlleRaa!

Tänud Heli! Kusjuures ei kujutanud tõesti ette, et kuidas ma seda armast mustrit jupitan ja siis veel õmblustega ehk ka ära rikun. Niimoodi ilus tervik :)

Kai:) said...

Väga vahva hõlmik, tegelikult on täitsa tore neid salli mustreid ka riietel kasutada,kas pole...
Ilus!

Maarit said...

Aitäh, Kai!

Related Posts with Thumbnails