10 January 2010

Hõbehall seelik

Detsembri alguses õmblesin endale hõbehalli värvi taftist seeliku. Lõiget mul seekord ei olnud, kasutasin vaid varem õmmeldud põlvpükste värvlit ja alumise osa leiutasin ise. Soov oli, et seelik oleks kahar.


Ma ei tea, kus mu mõistus poes kangast ostes oli, sest tafti on ikka ütlemata tüütu õmmelda, et see ilus, kena ja korrektne jääks. Lukku traageldasin ja harutasin vist mingi kolm korda ette enne, kui see normaalselt jäi. Ja pooleli ei saanud ka jätta, sest pidu oli tulemas ja selga polnud midagi panna. :) (nii nagu see tavaliselt ikka käib)


Ilusa kahara seeliku juurde, tegin veel väikese peokoti, mida juba näidanud olen. Koti sang ja vooder on tehtud seelikukanga ülejääkidest.

4 comments:

mdmB said...

Ai kui armas seelik! Ja lõige on ka väga armas - just sellised laia värvli-passega ja vastandvoltidega on mul ühed lemmikud!

Sircu said...

Mina tavaliselt ilma lõiketa ei julge üldse kanga kallale asuda, aga vahel vist ikka võiks, sest alati ei ole seda õiget lõiget kusagilt võtta. Seelik on ilus:)

Kadri said...

Väga kihvt komplekt!
Nii tore, kui oleks ka pilt koos omanikuga:)

Maarit said...

Aitäh mdmB! Mulle ka meeldib see lõige, on teine kuidagi pehme ja naiselik.

Sircu, ma julgen ainult seelikuid ilma lõiketa teha. Kõik muu õmblustöö ikka lõike alusel. Nii on hetkel veel julgem.
Kuid seelikute tegemisel on väga palju abiks olnud ema raamaturiiulist leitud raamat "Õmble ise" K.Sokk, O.Soone 1982. Seal just mitme seeliku tüübid ära toodud, et kuidas nende lõikeid tehakse/arvutatakse.

Tänud Kadri! Noh seal üritusel, kus olid kõik komponendid koos, polnud kedagi kes pildistaks. Ehk järgmine kord õnnestub paremini :)

Related Posts with Thumbnails