28 December 2009

Teekannu soojendaja

Minu teine isetehtud jõulukingitus sel aastal valmis vahetult peale jõule (sest jõulud saabusid liiga kiresti ja ma jäin ajahätta). Seega võib seda pidada pigem näärikingituseks :) Kingitus ise on teekannu soojendaja.

Üheskoos on vill ja pits, mis moodustavad väga mõnusaid tekstuure. Kaunistuseks lisasin ma veel fimonööpe, mis ma mõnda aega tagasi Terje juhendamisel padjaklubis tegin.
Sooja peaks see hoidma, või siis ei tohiks tee kannus nüüd väga kiiresti ära jahtuda. :)
Kahjuks ei saa näidata pilti, kus see teekannu ümber on, sest see kann natuke kaugel. Ning see soojendaja on nüüd ka pigem lisakingituse rollis.
Kuid viltimise põnev maailm hakkab mulle üha rohkem ja rohkem meeldima.

Seda, kuidas tee/kohvikannu soojendajat õmmelda, võib leida siit.

This is second Christmas present which I made for this year. But it was a bit delayed and I finished it just after Christmas was over.
It is a tea-cosy to my mom and it is an extra gift to her.
I felted lace and wool together and added some polymer clay buttons.
The tutorial how to sew a cosy you can find HERE.

1 comment:

TERJE said...

oi, kui ilus! Nii vajalik asi!

Related Posts with Thumbnails