13 December 2009

Femme Fatale

Mulle väga meeldis vaadata, milliseid põnevaid lahendusi tehti craftwerk kotimeisterdamise teemale Sügissonaat. Kui teema hakkas lõpukorrale jõudma, tuli idee, et millist kotti ma endale teha tahaks. Sügissonaadi alla see aga poleks ajaliselt jõudnud ja polnud päris see teema samuti. Lootsin, et ehk järgmise kahe kuu teemasse ikka kuidagi sobib. Ja kui ma teemat nägin, olin väga väga rahul, sest mu tulevane kotike sobib sinna ideaalselt.
Femme Fatale - minu väike armas peokotike. Mahutab ära kõik hädavajaliku ja lisaks on seda mõnus käe otsas kanda, nii et käed on vabad veinipokaali või suupistetaldrikut hoidma :) (Epp oli see, kelle blogist ma "käed vabad" ideed nägin)

Kõigepealt viltisin halli villa mulle sobivaks tükiks. Seejärel õmblesin selle läbi tekidades nii sinna suvalisi lained ja jooni. Ent "kaost" teha on tõepoolest oluliselt keerulisem, kui süsteemset mustrit.
Luku õmblesin esialgu masinal külge, kuid see õmblus ei meeldinud mulle seal mitte üks raas. Harutasin lahti ja õmblesin lugu tamiiliga käsitsi vildi külge kinni, tehes ülaäärde pisut voldikesi. Seejärel küljed kokku, vooder sisse ja vooder luku külge.
Luku valisin spetsiaalselt sellise rõngaga, et saaks sinna külge sanga kinnitada. Sangale ja voodrile sai tugevduseks ka liimiriie külge triigitud, et paremini vormi hoiaks.
Ning viimane töö oli helmeste tikkimine. Oleks ehk rohkemgi neid sinna lisanud (just "tagumisele" poole), aga otsa sai see toon.

This is my new bag. I made this to the project "Outside of the Frame". It is felted, sewed together and embellished with tiny beads. It turned out very glamorous.

5 comments:

X by Leina Neima said...

Väga kaunis - õrn ja delikaatne, samas särav ja võimukas. Ja tõesti, kui mõnusalt praktiline moodsate püstijala-pidude daami jaoks… Tänud osalemast ning inspireerimast…

Maarit said...

:) aitäh!

Epp said...

Head uut ja meisterdamisrohket uut aastat!

Hehee, tänud viite eest - mulle on Sinu blogi kaudu hulgaliselt külalisi laekunud. :)

Teiega oli nii tore padjaklubitada, kahju ainult, et nii vara lahkuma pidime. Aga seda, kus ma Sind näinud olen, ja kuidas ma Su bloginime ja näo kokku panin, see on minu jaoks endiselt müstika... :D

Epp said...

Ma teadsin, et midagi unustan - imeilus kott muidugi, goes without saying! :)

Maarit said...

Aitäh, Epp!
Ju ma siis olen oma bogi nägu :)
Kuid väga vahva, et teil oli aega, et tulla meiega padjaklubitama! Järgmisel korral kindlasti jälle!

Related Posts with Thumbnails