27 November 2009

Organzalilled

Mida teha siis, kui õues on ilm vihmane?
Ikka käsitööd :)

Meisterdasime koos õega organza kangast lilleprosse. Täiesti esimest korda. Abiks olid õpetuse laadsed pildid ja eeskujuks marre blogis olevad imelised prossid.


Ülemine rida on mu õe tehtud, alumine rida minu tehtud. Lisaks katsetasime kahte erinevat "tehnikat". Vasakpoolsed lilled on kokku pandud lillekujulistest kangatükkidest, nii nagu flickr piltidel näidatud. Parempoolsed on kokku pandud ovaalsetest kroonlehtedest.
Pildile oli neid kahjuks väga kehv saada ja seega näivad nad siin oluliselt hallimad, kui tegelikkuses.
I and my sister made some organza flower brooches. It is fun to make them. We followed a tutorial and also for a great inspiration about flower brooches you can find here. Upper road are made by my sister, lower road are made by me.

6 comments:

marre said...

kui ilusad! meeldib eriti, et nad on sellised tuulest viidud, või tuleleegisarnased. eriti see üleval paremal pildil olev lill. Igal tegijal tulevad nad ikka täiesti omanäolised välja. äge :)

P.S. neid organzalilli on jah erakordselt raske normaalselt pildile saada.

Maarit said...

Aitäh, Marre!
Me kärsatasime neid ääri vist liiga julgelt küünlaleegis, seega saime tulemuseks vahvalt krussis kroonlehed :)

mdmB said...

Oh, kui ilusad! Ja ikka hallid :) Kas hall on üks sinu "spets" värv, mille vastu nõrkus?
Nõustun Marrega, täiesti teistsugune stiil. Mulle meenutavad need ülemisel real olevad suitsu :D

Maarit said...

Hmm... kui nüüd järgi mõelda, siis hall vist praegu jah minu värv. Õmblen praegu halli seelikut, sinna juurde peaks tulema veel üks hall vidin ja mõttes kummitab ühe halli kampsuni kudumine :D
Ja poest ostsin ühe halli pluusi...

Aga vahelduseks hallile värvile kudusin endale ühe kirju kampsuni. Ainult et pildistamise ilma pole...

Epp said...

Imeilusad! Mulle eriti meeldib see hallikas toon. Ja aitäh õpetuse lingi eest - ma ei teadnudki, et see nii lihtsalt käib. Olen alati suhtunud organsasse teatava aukartusega - eriti pärast seda, kui ma seda ükskord masinaga õmmelda üritasin.
Katsetan ka varsti. Wish me luck, et ma maja maha ei põletaks! :P

Maarit said...

Tänud, Epp! Mina arvasin ka, et nende tegemine on peaaegu et teadus omaette. No ja kui ma selle õpetuse lingi kuskilt blogist leidsin, ei suutnud ära imestada, et kas tõesti nii lihtne see ongi :)
Aga edu Sulle! Mina sain ikka paar korda korraliku leegi ülesse :D nii et võib veekausi igaks juhuks kõrvale võtta, kui see materjal peaks kogematta süttima. Ohutus eelkõige ;)

Related Posts with Thumbnails