08 November 2009

Ohtralt palmikuid

Tahtsin omale talveks kindaid, mis oleksid tekstuurse mustriga. Väga palju on aga kinnaste puhul just erinevaid auguga mustreid, mis on küll väga ilusad, kuid külmavaresele väga hästi ei sobi. Mõnignase otsimise peale jäid silma Vogue Knitting Winter 2008/09 numbrist sõrmikud nimega Almeara Gloves.

Tegin mõned muudatused. Soovisin pikemaid kindaid, et käed ikka korralikult soojas oleksid, seega kudusin mustri alusmist osa topelt. Lisaks ei meeldinud mulle peopesa parempidi / pahempidi kootud read ning ma kudusin kõik vaid parempidi. Mustris häiris veel lisaks, et mõlema käe väiksed sõrmed ja nimetissõrmed olid kootud erinevalt. Ühel läks palmik kendasti üle patsiks, aga teisel jooksis korraks üks imelik triip üle ja see mulle ei meeldinud. Kudusin mõlemal käel nendel sõrmedel palmikuid nii ringi, et oleksid ühtemoodi. See lihtsalt mu enda kiiks, et paaris asjad peavad olema samasugused.

Lõng - Austermann, Alpaca Silk (Karnaluks)
Varras - nr 4,5
Kogus - 2 tokki
Muster - Vogue Knitting Winter 2008/09 (Ravelry)

Lõng on väga pehme ja soe, kuid väikene hirm on küll, et kui pikalt nad sellised ilusad säilivad. Aga eks seda ole siis näha, kas teinekord tasub nii pehmest lõngast kindaid kududa, või mitte.

I looked for some time some nice textured glove pattern, until I found Almeara Gloves. But I made some changes. First I wanted them to be longer, so I knitted the bottom pattern twice. Also I did not like the garter st in the palm, so I knitted stockinette st instead. As a perfectionist I did not liked that the little finger and the index finger were knitted not the same way on both gloves. So I made the cables the same direction on those fingers.
Yarn - Austermann Alpaca Silk, two skeins
Needles - 4,5mm

5 comments:

Sircu said...

Mina olen endale alpakast kindaid kudunud (Alvita Alkapa) ja osutusid väga soojaks. Ja kui mõni lõng kandes kipub kiiresti topiliseks muutuma, siis alpaka kohta ma seda küll öelda ei saa. Olen igati rahule jäänud. Väga kaunid kindad on sul välja tulnud!

mdmB said...

Mhm, pikad otsad on tõesti vajalikud kinnaste puhul. Minul küll on nii.
Imearmsad kindad!

Maarit said...

Tänud, Sircu! Hea kuulda, et alpaka lõng ikka vastu peab, sest on teine selline imeõrnake :)kuid soojad on need tõesti.

Aitäh, mdmB! Kusjuures ma mõtlesin esimese asjana, et need kindad peavad pikemad tulema. Et ikka kinda ja mantli vahelt külma sisse ei tuleks.

Kadri said...

Väga ilusad kindad, Maarit! Panevad kohe kadestama:)

Maarit said...

Aitäh, Kadri!
:)
Ei ole vaja kadestada, tuleb endale analoogsed kududa!

Related Posts with Thumbnails