15 November 2009

Kümme musta lille

Oli kord üks seellik...
Hallikasmusta värvi, poolratasklošš lõikega, lisandiks pitsi ja litreid. Õmblesin selle kolm aastat tagasi jõuludeks. Algselt ei olnud plaanis litreid ja pitsi lisada, ent tühja kanga pinda oli liiga palju ning oli seetõttu igavavõitu. Mäletan, et olin tookord täielikus ajahädas ja kiiruga tegin mõned kaunistused peale, et ühel peol ära kanda ja siis hiljem täiendada... kuid nii see tegelikult jäigi :)
See oli mu lemmikseelik mõnda aega.

Kuid sellel seelikul oli ka üks "halb" omadus - nimelt oli ta täpselt nii pikk, et ulatus üle põlve ning seega oli seda ilus kanda vaid kontsakingadega. Madalate kingadega oli üldmulje matsakas... ja nii see seelik ühel hetkel kappi seisma jäigi. (piltki on tehtud peale korralikku triikimist, ent olles nii kaua kapis kortsus olnud, ei tahtnud need voldid sugugi välja minna)

Kuni küpses idee seelik jälle kapist välja tuua ja seda natuke värskendada.
Harutasin maha kõik litrid ja pitsid ning lõikasin mõne sentimeetri alumist äärt lühemaks. Kuna kangas oli jätkuvalt igav, siis õmblesin kaunistuseks sinna peale kümme lille. Lilleõied lõikasin välja ühest teisest vanast seelikust.
Ja mul on jälle uus lemmikseelik :)


About three years ago I made myself a skirt - with some lace and spangles on it. I used to wear it for some time very often. But then it just was not that good anymore. Then one day I decided to do something with it. I unstitched all the lace and spangles, cut it a bit shorter. This fabric alone is a bit boring and it needed something extra. So I sew there some flowers. The flowers are cut out from another old skirt. And now I have a new favourite :)

2 comments:

Siret said...

Vanast-uus on üks mu lemmikteema :). Väga osav igaljuhul - seelik on kena! (Mulle meeldib põlveni seelikupikkus, aga kontsakingi...eee, mul polegi vist - ei saa kanda neid :-( )

Maarit said...

Mulle muutub ka vanast-uus teema järjest paeluvamaks. Kuid kodused varud ei lase seda väga hästi praktiseerida, tuleb materjale mujalt otsima minna :)
Kuid ideaalne seelikupikkus on minu jaoks samuti põlveni. See selline kõige naiselikum variant.

Related Posts with Thumbnails