17 November 2009

Karamell, punaste sõstardega

Sellest ajast, kui ma käsitööblogide sage külastaja olen, on nii mõneski blogis silma jäänud ehted, mis on traadist heegeldatud või siis kootud. Eriliselt on meelde jäänud nende ehete pisut segamini pind. Eriti on mulle meeldinud laiad käevõrud, kuid traat on kõva materjal ja ma arvan, et see kraabiks mu käe ära. Seega olen neid ehteid pigem vaadanud ja mõelnud, et kunagi proovin ära...
No ja kui Krentu oma blogis armsaid heegeldatud ehteid näitas, otsustasin katsetama hakata.

Kasutasin vaskset traati 0,4 mm (Tallinna Kaubamaja kästiöönurgast), punaseid seemnehelmeid ja heegelnõela nr 1,75mm
Kõigepealt ajasin helmed traadile, siis asusin heegeldama. Esimene ring 20 ühekordset sammast, teine ring 40 ühekordset sammast ning kolmas ring 40 kinnissilmust.
No ja sõrmel olid pärast kenad villid :D
Kuid mõnus oli heegeldada ja tulemus üllatas - miksipärast arvasin, et niimoodi tehtud ehted on kõvad ja kraapivad. Kuid tegelikult on selline mõnus pehme pind.



This is my first attempt to crochet with wire. And it turned out quite nice. I was a bit afraid, that crocheting with wire, the result would be poignant and scrape - but the earrings are rather soft.
The first row - 20 dc
The second row - 40 dc
The last row - 40 sc

No comments:

Related Posts with Thumbnails