31 October 2009

Puro sall

Peale seda kui olin valmis kudunud Noro lõngast sokid, vaatan üleminekuga lõngu hoopis teise pilguga. Need on armsad ja mu meelest iseloomuga lõngad. Ainult et nendest kudumine/heegeldamine nõuab rohkem planeerimist, et lõnga värvide ilu valminud asjas kaduma ei läheks.
No ja ei saanud kudagi teisit ning pidin ka Novita Puro lõngast miskit tegema. Heegeldasin endale salli.

Lõng - Novita Puro 803 (tundra) (ostetud Veimevakk`a poest)
Kulus 3 tokki
Heegelnõel nr 4
Muster - Fan Bookmark või Ravelry

Lõngas natuke pettusin - oleks soovinud, et lillat, sinist ja rohelist tooni on seal võrdsest koguses hallikas-mustaga... kuid ülekaalus oli kahjuks just see hallikas-must toon.
Kuid see sall meeldib mulle ikkagi väga - hoiab kaela soojas ning lisaks annab riietusele lisavärve.
Mul kahju, et ei saanud sellest ilusat pilti akna peal teha, taustaks ilusalt kollane kastan. Aga noh, ei saagi ju nii pildistada, kui tagant valgus on :)

4 comments:

Sircu said...

Vahva sall! Värviliste lõngade puhul ongi see, et mida lihtsam muster/tegumood, seda paremini need kaunid üleminekud välja tulevad.

Maarit said...

Aitäh, Sircu!

Kadri said...

Ma pole juba mitu-mitu päeva Su blogi vaadanud ja näe mis ma nüüd siit kõik leian:)
Imeilus sall! Kui ma Novita Puro Kanervikko lõngast kudusin, oli mul samasugune pettumus - kogu aeg ootasin helerohelist värvi, aga seda oli igas tokis nii vähe ja mõnes tokis polnud üldse.
Väga kena lõpptulemus ikkagi!

Maarit said...

:) aitäh
Aga see vist üleminekuga lõnga "häda", et tahaks mõnd lemmikumat tooni pisut rohkem, kui teisi toone. Aga lõpptulemus sellest õnneks ei kannatanud tõesti.

Related Posts with Thumbnails