25 August 2009

Roosamannavaht

Ma ei tee just väga sageli kaelakeesid. Tegelikult teen ma neid üliharva. Aga samas peab vahel ka neid tegema, kas või harjutamise mõttes, et neid järgmistel kordadel lihtsam teha oleks. :)

Kõigepealt valmisid kõrvarõngad. Otsisin välja enam-vähem sarnased halli- ja valgekirjud helmed ning tegin neile juurde roosa seemnehelmestega kaetud helme. Helme katmisel kasutasin matte roosasid ja mõnda üksikud läikivat roosat seemnehelmest, et üldmulje oleks pisut kirjum, nagu seda on polümeersavist helmestel.
Ning kuna neid polümeersavist helmeid oli mul varutud rohkem, valmis ka kaelakee.

Polümeersavist helmed on teinud Terje.

6 comments:

Greete said...

Väga ilusad! Ja ei ole liiga roosad;)

Maarit said...

Tänud!
Roosat on seal mu arvates ka täpselt parasjagu :)

X by Leina Neima said...

Kaunis ja mahe roosa ning kenad õrnad ehted...

mdmB said...

Mmmm njämma :) Täitsa parajalt roosa ja täitsa parajalt kirju!

Maarit said...

Tänud Leina ja mdmB!

Eff said...

Päriselt on need täiuslikud! Ja eriti hästi sobivad need minu uue roosakasvalgeroheka jakiga :)
Maarit on osav!

Related Posts with Thumbnails