26 July 2009

Uus käevõru

Sügisel soetasin omale ühe isetegija.net kasutaja käest paki erinevaid helmeid. Põhiliselt oli seal erinevaid värve seemnehelmeid. Kuid lisaks väike kotitäis erisuuruse ja -kujuga põnevaid helmeid. Need olid mu meelest nii ilusad, et mul vahel lihtsalt meeldis see pakk välja võtta ja lihtsalt vaadata... sest teha ei osanud ma neist suurt midagi, peamiselt just seetõttu, et kuju oli neil kõigil küllalkti erinev. Ja nii nad ilusti seisid ja ootasid oma aega.
Kuna ma polnud ammu helmestest midagi meisterdanud, tuli eile õhtul tahtmine midagi teha. Ja neid helmeid vaadates tuli idee - panna need eelpainutatud traadile.


Arvasin algul, et kuna need helmed on nii armsad ja kuidagi erilised, siis peaks neist ka midagi erilist tegema. Kuid tegelikult lihtsus on see, mis toimib :) Need värvid on lihtsalt imelised ja kuidas need omavahel mängivad. Lausa lust on seda käepeal vaadata.
Ja nüüd ei saa ma aru, miks ma seda käevõru varem valmis ei teinud...

Igatahes on mul nüüd uus lemmik-käevõru!

3 comments:

mdmB said...

Vot nende eriliste helmestega ongi see asi, et tekib tahtmine midagi erilist teha. Kuid tegelikult lihtsas võtmes pääsevad need rohkem mõjule. Väga armas käevõru!

Sircu said...

Väga kihvtid helmed tõesti ja ka mina oleksin nendest ilmselt sellise lihtsa ja armsa käevõru teinud. Teiste helmeste virrvarris ei oleks pruukind nende võlu niimoodi esile tullagi. Aga nüüd said endale igatahes ühe väga kauni käevõru :)

Maarit said...

Aitäh!
Ma olen ise ka ülimalt rahul selle käevõru üle! Ning tõesti erilised helmed vajavad lihtsat vormi :)

Related Posts with Thumbnails