26 June 2009

Põlvpüksid ja heegeldatud boolero

Kui valida, siis ma kannaks vist kogu aeg seelikuid. Aga igaks juhuks võiks kapis ka mõni paar pükse olla. Mõnevõrra mugavam on pükstes näiteks mööda Tallinna vanalinna müüritorne ronida... :)
Püksid on õmmeldud Burda 9/2006 lõike järgi (väikeste muudatustega). Originaalis on allääre kinnises kasutatud nööpe. Kuid minu sääred on Burda lõike järgi liiga jämedad, igatahes nööpidega mõeldud kinnis mul kuidagi kinni ei läinud :D Seega tegin hoopis seotava kinnise ja nüüd on väiksed lipsud allääres.
Eriti meeldib mulle see nööp (ostetud Saana poest).

Boolero heegeldamist alustasin kunagi ammu aprillis, valmis sain selle juunis. Kokku heegeldasin 78 väikest motiivi, mustri leidsin internetist.
Võib öelda, et kopeerisin Epu tehtud boolerod, sest minu meelest on see väga armas. Lisaks on see hea variant kuidas väikeste suviste särgikestega, ei näe väga paljas välja. :)

Heegelniiti (200m keras) kulus pea neli kera, heegelnõel nr 1,75
Motiivid on lillekujulised, ohtrate nuppudega. Ajakulu oligi suur just tänu nuppudele, kuid nad annavad mõnusat tekstuuri.

3 comments:

Siret said...

Imearmas boolero!

Mul ka on see "paljas" tunne suviti... Tahaks kohe kasukat kanda :P

Püksid on ka väga kenad!

Maarit said...

Aitäh!!
See on see, et sooje suve ilmasid nii vähe, et kui need käes, siis ei oska midagi selga panna. :) Ja kui lõpuks enam-vähem ära harjuda väheste riietega, läheb jahedaks :D

Epp said...

Väga ilusad asjad, mõlemad! Mis boolerosse puutub, siis ma tundsin ennast lausa kõrvust tõstetuna, nähes viidet oma Ravelry profiilile. :-) Ma ise ka ei tea, miks/kuidas just see minu oma seal nii popiks on saanud. :-D Hmm... peaks ka ehk teise heegeldama - must on väga ilus ja stiilne.

Related Posts with Thumbnails