15 June 2009

Hõbedased ringid

... vähese sinise lisandiga.
Kõrvarõngad on tehtud hõbedavärvi ning helesinistest hõbetatud sisuga TOHO 11/0 seemnehelmestest. Helmed põimisin brick stich tehnikas.


Kõrvarõnga diameeter on 4 cm. Neil on parasjagu suurust, aga ometi on ülimalt kerged. Ei "väsita" kandes kõrvu ära :)

Nende kõrvarõngastega lõpetan ära hõbedavärvi ehete seeria :) Muidu läheb endal ka igavaks...


REKLAAM:
Mõned minu ehted on müügil SIIN lehel. Kui peaks tekkima ostusoov, siis saada mulle kiri!

2 comments:

Siret said...

Päris huvitavad - mul meenuvad kohe sellised raha-ketastega ehted millegipärast.

(Muuseas - ma ei tea nüüd täpselt mis seemnekad sul need hõbedased on, kuid minu kogemus sarnastega on see, et neil tuleb värv maha :-( )

Maarit said...

Need hõbedased on TOHO seemnehelmed ja neil püsib värv kenasti peal. Tegin endale ühe käekee ja seda mitmeid kordi kandnud ning jätkuvalt pole helmestel "kulumismärke" näha.
Küll oli ebameeldiv kogemus Tšehhi metallik seemnehelmestega, millelt värv maha tuli :(

Related Posts with Thumbnails