19 April 2009

Velvet seelik

Eelmise aasta novembris kangapoode külastades, oli kindel soov osta halli või beežikat tooni velvetit, et üks mugav seelik õmmelda. Läks aga teisiti, sest Solveig kangapoes karjus üks teine toon, et osta mind, osta mind... Nii ma siis ostsingi halli asemel särava rohekas-sinist tooni velvet kanga.


Ma isegi pesin selle kanga ära, paar päeva pärast ostmist ning siis jäi see ootele. Sest mulle ei meeldi lõikeid välja lõigata tulevalgel. Päevavalgus on mu meelest palju parem selle jaoks. Aga november, detsember jne on suhteliselt pime enamus ajast. Seega märtsis puhkusel olles panin lõpuks kangale käärid sisse. Seelik on lihtne - kuue paaniga. Laseb kanga ilusal värvil särada :)


Aga mõttes on siiski üks hall seelik ka endale õmmelda - ehk järgmisel korral kangaste valikul jääb ka mõni ilus hall kangas silma.

2 comments:

mdmB said...

Oi, ma tahaks ka sellist! Need paanidega seelikud ongi kõige mugavamad :) Ja kangas on super!!!

Ma:rit said...

Mulle ka see lõige meeldib.
Ja nii paari aastase vahega teen ühe sellise lõikega seeliku endale juurde... :)

Related Posts with Thumbnails