12 April 2009

Käed soojas

Leidsin ravelry-st armsad kindalaadsed asjad. Kuna minu sõrmed on jahedad või külmad aastaringselt, siis kindad on ka kevadel, kui talvemantel juba kappi pandud, väga vajalikud asjad. Ilma ei saaks kuidagi. Noh, tegelt saaks, aga siis ma kõnnin käed taskus :D


Samas olen alati kõiksugu randmesoojendajaid vaadanud vägagi umbuskliku pilguga. Sest neil on ju sõrmed ikkagi paljad. Et kui palju nad ka reaalselt sooja annavad. Aga see muster jäi lihtsalt kummitama ja ei andnud enam rahu. Enne kui olin need valmis kudunud. :) No ja toas korra kätte tõmmates on nendega täitsa soe.



Lõng on pärit ema kapist. Nii et ma ei teagi, mis koostis sellel on, kuid õige pisut kare on see siiski. Alumine osa on kootud nr 3 varrastega ja lehtedega käe osa nr 3.5 varrastega. Kuus nööpi pärit Kangadžungli poest (Tallinn, Tartu mnt).

2 comments:

mdmB said...

Väga armsad :) Ja, appi kui armsad nööbid!!!
Mul oleks ka vist vaja selliseid, mul on ka külmade käte "sündroom" ja mõnikord randmed valutavad...

Ma:rit said...

Aitäh!
Nööbid on mu meelest ka armsad. Ma käisin ikka mitmes kangapoes, enne kui need leidsin. Mul oli kindel soov saada lillega nööpe ja metallik tooni. No ei ole hea poodi minna, kui täpselt tead, mida tahad. Sest tavaliselt tuleb siis iseendaga kompromisse teha. Seekord siiski mitte :)

Muide, ära proovitud, nendega on üllatavalt soe väljas :)

Related Posts with Thumbnails