07 March 2009

Seelikud

Ma olen täiesti "seeliku inimene", pükse leiab mu riidekapist vaid mõne paari. Seelikuid aga mitmeid :) Poest ostetud mõni üksik, enamuses õmmeldud. Ja kaks heegeldatud :) (vooder siiski juurde õmmeldud)
ETRO seeliku heegeldasin eelmisel aastal (veebruar-aprill). Heegelnõel nr 1,75 ning heegelniidi valisin värvi järgi, tahtsin midagi ilusat rohelist. Nüüd samas häda pluusi valikuga - et pisut nõudlik toon ja päris iga värviga kokku ei sobi. Hetkel ootab kapis soojemaid ilmasid.

Seelikut heegeldama asudes, edenesid esimesed ringid suhteliselt kiiresti. Mida pikemaks aga seelik sai, seda laiemaks ta ka muutus. Viimaseid ringe heegeldades oli pigem see, et hea kui õhtu jooksul 1 ringki valmis sai.

Lehemotiividega seelik valmis eelmine aasta septembri alguses. Heegelnõel nr 3. Ja heegeldamine edenes tänu jämedamale lõngale ja suuremale heegelnõelale suhteliselt kiiresti.


See seelik ei ole ka nii ilmakartlik, saab praegu suhteliselt sageli kapist välja. Mõlemad seelikud õnnestusid väga hästi, et võib teinekordki midagi sellist ette võtta...

3 comments:

Siret Margaret said...

Oh, ma tahan nüüd ka sellist seelikut omale :)

Jube ilusad on!

Ma:rit said...

Aitäh Siret!
Kuid seal õpetused juures ja kevade saabumiseni on ju veel pisut aega, et peaks valmis jõudma :)

Siret said...

Hee-hee... Kahjuks mul pole seda püsivust nii suurt asja valmis heegeldada. Ma jäängi pigem imetlema lihsalt :D

Related Posts with Thumbnails