15 March 2009

Lillakirjud ripatsid

See oli eelmine aasta...
Blogides ringi surfates jäid silma X by Leina Neima blogis armsad kandilised kõrvarõngad. Kui augustis Terje juurde polümeersavi tundi läksin, oli mõttes, et midagi sellist kandilist võiks ka ise teha.
Ja tegingi valmis kaks kandilist kuju, millest oleks võinud kõrvarõngad teha. Aga algajale tegijale kohaselt polnud need väga täiuslikult kandilised...

Nüüd võtsin need uuesti karbist välja ja tegin hoopis ripatsid. Seega ühe kõrvarõnga paari asemel valmis hoopis kaks kaelakeed. (:

Üks on pisut roosam - tegin kaelakee osa roosadest väikestest seemnehelmestest ja lisaks on üks peenike roosa satiinpael ja teine lilla.



Teine on lillam - lillakirjud seemnehelmed ja kahte erinveat tooni lillad satiinpaelad.



Pildile jäi kahjuks sinakaid toone liiga palju, tegelikkuses on need ilusat lillat tooni.

3 comments:

marre said...

väga kenad!

Siret said...

Noh muidugi - lillades toonides ehted ja Marre ongi juba siin käinud :)

Aga tegelt ongi väga kenad. Mulle meeldib, kui ei olegi täiuslikult kandiline/korrapärane. Siis on justkui rohkem savilikum ja vähem plastmass... Aga mina muidugi pole teab mis eriline asjatundja :)

Ma:rit said...

Aitäh Marre ja Siret!

Need ripatsid on mu meelest ka väga kenad.
Ma imetlen neid ehetemeistreid, kes suudavad teha näiteks paari kõrvarõngaid, mis ei ole perfekselt sarnased, kuid ometi moodustavad ideaalse paari. Ma jäin selle kohapealt jänni. Seetõttu ka pisut nördinud iseenda peale - aga eks ma siis harjuta, et tulevikus paremini õnnestuks :)

Related Posts with Thumbnails