17 February 2009

Pisut värve

Mulle ei meeldi praegused sombud, hallid ilmad. Külmakraade on talutavalt, aga päikest ei ole olnud näha juba mitmendat päeva (vähemalt Tallinnas küll mitte).
Vaja energiat saada kuidagi muud moodi. Seega midagi rõõmsavärvilist siia sombusesse õhtusse...

Kasutasin matte valgeid, helesiniseid, tumesiniseid, rohelisi ja punaseid seemnehelmeid. Kõiki neid värve oli täpselt niipalju, et sai käekee jagu ja jäi mõni üksik tükk järgi.


Kee on 14,5cm pikk, 4,5cm lai ja hõbedavärvi pikenduskett on 7cm. Väikesed helmed on põimitud ndebele (herringbone) tehnikas.

Kummaline pisut on see, et helmed on ju kõva materjal. Käekee pind aga on selline mõnus, pehme ja siidine... Võib öelda, et nahasõbralik. :o)

4 comments:

mdmB said...

Aaahhh!!! Ma ei teadnudki, et sul blogi on!?! OK, ma nüüd vajun häbi pärast maa alla :)
Aga see värvilisus meeldib mulle. Ja mulle meeldib ka, et see on tehtud ndebele tehnikas! Vbl oleks ise pannud punase teise otsa, pärast valget, aga see on täielikult minu kiiks. Ehh, ma ise ei julgeks nii suurt tööd üldse ettegi võtta :D

Ma:rit said...

Ma alustasin selle tegemist valge värviga ning eeldasin, et saan kee piisavalt pika, kui kasutan ära sinised ja rohelise tooni... Aga väikseks jäi. Seega oli vaja punane ka lisada :D Aga see punane annab asjale just erilise sära.

Ning blogi on mul tegelt alles väga uus... katsetamise järgus.

mdmB said...

See punane sobib väga :) annab pisut vihjet nagu jõuludele isegi.
Mismõttes katsetamise järgus?! Ikka päriseks, onju? :)

Ma:rit said...

Noh, selle asemel, et erinevaid käsitöö projekte teha, peaks üht suurt ja tüütut "projekti" kirjutama... Seega ei tea, kui usin kirjutaja ma siin blogis olen. (no veebruaris olin usin...:) Nii et eks ole näha. Loodan aga, et aega jätkub kõikideks tegemisteks.:)

Related Posts with Thumbnails