08 February 2009

Minu esimesed traadiväänamised

Natuke rohkem kui kaks aastat tagasi avstasin Isetegija foorumis pärlimängud, mida ma esialgu
mitu kuud lihtsalt suu ammuli vaatasin... Lemmikuks sai sealt mdm beadalot, kes on minu pärlimaailmas üheks eeskujuks.


Kui ma lõpuks otsustasin ka ise pärlitest ehteid tegema hakkama, siis võlus just põimimine, mis nüüd mul juba hästi välja tuleb. Ja vahel sekka sai ka mõni lahtine aas traadist väänatud...
Esialgu oli ideid, mida teha tohutult ja seetõttu ostsin kokku igasugu helmeid. Enamus neist aga jäi seisma, sest ei osanud oma ideid veel niimoodi rakendada, kui oleks tahtnud.
Nüüd peale mõningast proovimist ja harutamist traadiga, suutsin teha ka mõned kinnisemad aasad, millega ka rahule jäin. :) Ehk saan lõpuks ära kasutada erinevad helmed, mida helmespõimingutes on raske kasutada...

Alustasin tilkadele "aasade" tegemisega ja esimesena valmis paar paari lihtsaid kõrvarõngaid. Ja kuna õnnestus päris hästi, siis sai nii mõnigi tilgakujuline helmes omale uue väljanägemise :)

Kõrvarõngad tegin kokku 40 sinakashallist tilgast, 20 kummalgi kõrvarõngal. On teised sellised lõbusad ja natuke klõbisevad/sahisevad, kui pead liigutada.

Ja käekee - lillakirjudest väikestest tilkadest.
Kuid üsna veendunud, et traadiväänamist ma väga harrastama ei hakka, mul küüntest kahju :D

3 comments:

Johanna-Maria said...

Mulle väga meeldivad su traadiväänamised, eriti eelviimane pilt :) Kas internetis on kuskil ka tegemisõpetust üleval? just väänamise kohta..

Maarit said...

:) Tänud!
Kuigi ma tunnen end traadiväänamises jätkuvalt väga algajana, pigem suudan paremini helmeid põimida.
Kuid eesti keeles leiab traadiväänamise kohta infot siit: http://www.isetegija.net/it/parlimangud/menu4.html
Lisaks saab algaja infot Bead&Button kodulehelt, tuleb üles otsida tutorials ja basic (vist oli nii) ja loomulikult youtube :D
näiteks - http://www.youtube.com/watch?v=A32u_jnrpac
Edu!

Johanna-Maria said...

Suur aitäh info eest! Ma uurin ja proovin järgi :)

Related Posts with Thumbnails